Tässä on päässyt aika ihan livahtamaan ja kirjottelu jääny nähemmälle mut olen taas kehissä ja jatketaan joulun fiilistelyä :D

Täällä on lunta jo sentti ehkä :D Ei paljoa mutta on niin ihana ku on valkeaa! EN ole kortteja vieläkään tehnyt ja rupeskin mietityttään, että koska olikaan se viimenen päivä, että kortit ehtii perille jouluaatoks? En muista ollenkaan. En kyllä ehdi nyt tulevalla viikolla tekemään kun on koeviikko täydessä käynnissä, mut sitten sen jälkeen ehdin vaikka mitä. Kävinpä tällä viikolla tiimarissakin ja voi, että kun siellä oli niin kauheesti kaikkee ihanaa joulutavaraa!! Aivan ihana olo tuli ku kävelin siellä. Mulla on joulukoristeita vaikka muille jakaa mut tuntu koko ajan et pitäis ostaa jotain. Se on vähän niinku perinne et joka joulu ostetaan tiimarista jotain joulujuttua. Lahjapaperiakin on tullu ostettua joka joulu et sitäkin löytyy. Samoin lahjanarua..  Kyllä mä vielä jotain keksin tarvitsevani. Aivan varmasti.

Joulupalstalla joku kyseli et mitä kirjustellaan joulupukille toiveeks. Ei ole käynyt mielessäkään :D Varmaankin jotain levyä tai sellasta. Sen ehtii. :D Mä olen aina toivonyt jotain yllätystä. Mulle on tärkeää että en tiedä mitä lahjassa on. Äidille on muuten tullu ostettua jo lahja! Edistystä! Jes. Ja ajatelkaapa sitä että joulukuun alkuun on enää 13 päivää! Ja joulunavajaiset on täällä ens lauantaina! :D :) IHANAA!

candla2.gif