Huomenna se suuri ja kauan odotettu päivä taas koittaa! Jouluaatto! Eilen käytiin ostamassa kuusi. Meillä on vaan tekokuusi koska äiti on allerginen, mutta se koristeltuna tosi kaunis ja tuuhea. Saatiin koristella se siskon kanssa äskettäin. Saatiin ös tänä vuonna 7,5 kilon kinnkku ja se onkin ollut kauan uunissa. Sen lisäks meillä on pikkukinkku joka on kylläkin jo kohta syöty. :) Lahjat on jaettu ja kortit kirjoitettu huomenna illalla niitä pääse sitten avaamaan meinaan niitä pukin ja muiden tuomia :D
. 
Tuli tänne hiukan luntakin tänään. Todella vähän, mutta tuli kuitenkin. Nyt ei auta kun toivoa ettei heti sulais pois! Ja oikein Iloista joulua kaikille blogini lukijoille!!!!
Ilosta Joulua!

Kommentit