Pipareita tuli tosiaan leivottua ja huomenna koristelen :D. Sisko toi myös koulusta tullessaan itsetehdystä taikinasta tehtyjä pipareita! Ai että. Joulu tosiaan tulee. Aattosääksi luvataan parin asteen lämpöä ja sunnuntaiksi räntää. Olis tosiaan oikein mukavaa jos tulis edes pieni lumikerros. Toivotaan. Katsastin tänään loput lahjat mitä ostan ja huomenna pitäis käydä ne ostamassa. Sain myös lähetetty postipaketin joka menee kummeilleni joululahjaksi.
Koulua on enää pari päivää. Kyllä sen jaksaa. :)



Kommentit